2014年3月13日 星期四

健康之選 華御結

又要去金鐘覆診啦!
次次等呢個醫生都等成個鐘,未食lunch真係餓死人。
今日又係咁等,餓得滯就飛落樓下搵野食
早前已得知華御結係sell健康飲食,一於就揀佢啦。
佢有手卷,便當,沙律同其他日式食物。份量比較細但勝在有得揀。係價錢牌上都有標明每份食物嘅卡路里,另外食物包裝上亦有提供完整而準確嘅每份量食物營養標籤。對於講求健康嘅我真係一大喜訊。














今次我揀左煙三文魚沙律,入面除左沙律菜,蕃茄仔之外仲有薯蓉同煙三文魚兩大片,但我唔見有粟米青瓜同露荀。沙律醬有三款 - 凱撒,芝麻同醋,不過我三款都唔揀,就咁食。
唔落醬食沙律好似好難頂,其實食慣左就發覺新鮮嘅菜係好甜,另外可以嗒真啲每樣食材嘅味道,真係唔錯啊!
如果係我返工返學附近都有呢間野就好啦!之前我成日都覺得pret a manger已經好健康,但呢間仲正,正在有營養標籤...就係咁簡單。

沒有留言:

張貼留言