2014年2月27日 星期四

很努力的模仿英式餐館,我知你很努力了

今日下午兩點要去金鐘覆診,訓到最後一刻先起身飛出門口是常識吧。
早餐都未食,等見醫生等左65分鐘,見到醫生坐低急口令講出情況,唔夠2分鐘就叫你出去搵姑娘約下次覆診,再等多20分鐘左右拎埋藥就可以放低20蚊走人

沒錯,呢個就係我公司醫療卡所享用o既醫療服務。

講返正題,一起身就過左兩個鐘趕急o既節奏,難得今日放假就要去放鬆一下。
我知道金鐘有好多正野,要嘆的話JW 萬豪、港島香格里拉、太古廣場甚至灣仔日月星街果邊都有唔少cafe同餐廳可以嘆下美食同下午茶。

但我想食早餐喎...邊到有早餐可以滿足到我? 我平時係金鐘食開元氣、四季(唔係酒店,係一間本地日式茶餐廳),金鐘廊入面間高級美心快餐simply life或者一風堂同埋海富中心一樓某幾間三文治店。但我今日真係唔想食呢d,我淨係想食早餐啊!

咪住,好似有間野叫brick lane,佢話到自己好英式架,就去睇下佢有無早餐食先。
行過長長天橋,經過冷冰冰的政府總部,終於黎到brick lane 門口。

我企左係門口數分鐘,只見有數名待應正在接受上司指導而未有人打算招呼我,
直到我開聲先有人出黎招呼我坐低,舖頭入面無其實食客,我見天氣咁好就坐左係戶外露台曬太陽嘆早餐嚕~


坐低之後好快就叫左all day breakfast (every thing) 即係有兩隻你想佢點煮都得o既蛋、煙肉、焗豆、芝士、火腿、薯餅、大蘑菇即係Portobello Mushroom、煎番茄、香草豬肉腸、煙三文魚同多士,另外再加左份Black Pudding即係豬血腸。


回味當日在英國的正宗早餐
講起英國o既早餐,我就諗起我當日第一次去英國,到左london 之後第1日就自己一個走落街搵野食,唔知頭唔知路咁行行下就去左borough high street見到有間平民餐廳叫Nelsons's ,入到去叫左個full english breakfast,黎到見到佢大份到真係嚇左一跳! 兩塊薯餅,兩塊煙肉,兩隻蛋大量焗豆同大量蘑菇,另外再有4塊多士

最初我以為呢份已經係最誇張,原來都未算,另外仲有一份叫Builder’s Breakfast係仲勁! 除左有以上各樣食物之外仲有大量薯條!! 諗起呢份正宗英國早餐,我果陣真係食到連lunch 都唔駛食。我一路坐係到等份早餐一路充滿期待同回味當日係london 份超級早餐。







發左陣白日夢份早餐就送到啦,隻碟都已經細過英國果份好多啦,真係有d失望。

但睇下入面有咩食先啦。炒蛋都算大份,而且炒得好滑! 不過佢應該無出貓加奶或cream加少少鹽花之後味道剛剛好而且蛋味都好實在。滑蛋配多士都唔錯,就拎起件多士聞下佢 (係,我慣左放野入口前聞一聞)

多士上面有少少乾左o既提子,另外聞落有好香o既蒜味,呢隻蒜味並唔係牛油蒜蓉果隻香,而係用生蒜直接磨落去已經烘乾o既多士上面留有o既香味!! 呢隻手法好少有人用,因為都要磨多好幾次先做到有濃郁香蒜味o既效果。將炒蛋放上去蒜香多士上面,再加少少芝士,食落去口感同味道好豐富。可惜外脆入軟o既多士只有一小塊,幾啖就嘆完。

薯餅都炸得幾好,起碼唔會連入面d薯仔肉都炸乾。唔係講笑,真係有人做到成舊薯餅都脆曬,真係高手黎架。

Black Pudding 其實係豬血同豬肉混合而成之後再灌入腸夜成為血腸,不過佢整得比較鬆散影響口感。入口味道唔腥,我平時唔食豬紅都可以接受得到! 煙三文魚同煙肉比較普通,而香草豬肉腸入面真係有香草,唔係敷衍你的。一條條香草係d肉入面,非常醒味。但腸衣同血腸一樣係好軟,令到豬肉腸o既質感同樣好鬆散。

不過佢真係用超級多油去煎呢份早餐,番茄同大蘑菇輕輕煎過,所以都係油林林的。雖然食得all day breakfast 都預左佢油膩,但都唔係真係多到咁誇張掛。

食到最後係沙律菜,佢係沙律菜上加左橄欖油,令平淡o既沙律菜加左一d 香味,但食到比較底d o既菜果陣,開始已經食得出菜上面o既唔橄欖油,而係隔離d煙肉同香腸o既油啦。
到最後都比我食曬成碟,講真食完好似無乜飽o既感覺。但望一望隻碟上面o既油就真係令我非常有罪惡感... 至於你話抵唔抵食 - 唔係講價錢上抵唔抵,而係講脂肪同食物比例上...大家應該心中有數吧。

始終都唔係英國,食唔返英國o既感覺都好正常,正如我係英國食文興酒家時,燒味飯的味道都有點西餐味一樣。

算啦,過下癮都ok o既!

豬肉腸較為鬆散,影響口感。但勝在有香草配搭,味道加返d分比佢。

真係多油得滯,雖然預你都係多油,但都唔駛多得咁緊要o既

店內環境不錯,可選室內或戶外用餐





沒有留言:

張貼留言