2014年2月3日 星期一

霞飛 上海 將軍

自從被調到將軍澳開工後,飲食方面對我黎講又係一個新煩惱,皆因舊時係杏花邨可選擇嘅放飯地點唔多,商場各名店又貴又唔好食,加上要乎合營養師指示嘅餐館更加少之有少 ,諗都唔駛諗,晚晚都係去同一檔就可以醫飽個肚。

上兩星期到埗後曾經四處尋覓健康餐(油雞燒肉飯走汁)嘅代替品,但講真效果都唔太理想。適逢今日年初四,要我返工所已經sad到爆,仲要我搵似樣嘅燒味飯真係無乜心機。
忽然想起不如叫埋呀爸呀媽黎一齊食飯丫,橫掂佢兩個今晚都係出街食。上去開飯網左搵右搵,最後揀左霞飛點心拉麵。呀爸話食小籠包都好喎。

準時放meal break就一個箭步飛去搵已坐低睇緊menu嘅爸媽,我地order左餐前小食醉雞,小籠包,鱔糊炒拉麵,煎牛肉餡餅同埋上海炒年榚。

由於大家非常肚餓,相都影唔切就已經開動左...唔好意思啊大家! 講到醉雞,可能問十個人會有十種唔同嘅要求或期待,口味嘅野真係好難講。霞飛嘅醉雞溫度適中,唔會雪到結冰亦唔會暖住送上(無吹水的,兩個情況都遇過)而醉雞汁有香濃花雕及唔會過甜,不過呷過一啖後都怕一陣吹波仔會超標。

小食醉雞比我地印象都唔錯,之後送上嘅有鱔糊炒拉麵同小籠包。聽過有人話小籠包開蓋後要rest一陣直至無煙先好食,所以就試左膳糊炒拉麵先啦。

鱔糊炒拉麵

叫得炒麵就預左油膩,不過佢個醬油同黑醋比例混合得好好,酸甜適中消除左油膩口感,而且唔會有多餘嘅汁留係碟上。

鱔糊汆水時間掌握得ok,每一條鱔都好爽口而且唔會痴埋一舊舊。韮王未有過量,我最怕食拉炒麵時有過量嘅蔥或芽菜等...

小籠包-皮薄但無味


到小籠包啦,見佢香噴噴,自然好心急想食啦,但係經驗話比我地知,對小籠包心急嘅下場多數係好淒慘...所以要慢慢係個頂到夾起佢。我慣左唔點醋,我比較鐘意原汁原味,放上匙羹上面,小心翼翼咁咬開佢先!

老實講,呢到個小籠包我覺得一般咋,佢皮唔算話真係好薄,咬開時肉汁雖然相當多,但係肉味及調味欠奉。三個人食四個小籠包...我食一個就夠,完全無慾望想食埋淨低果個。

煎牛肉餡餅 - 又係無味



煎牛肉餡餅送到,上檯時餅皮一啲都唔覺油,而且熱辣辣看似吸引。食完小籠包後有點失望,再見到個金黃色嘅牛肉餅就即刻醒一醒,再次好小心咁去品嚐呢一類嘅爆汁美食。

真係可惜,佢同小籠包一樣無味,甚至乎我比多最後一次機會佢去嘗試聞下肉餡有無牛肉香味...結果同樣令我失望。我相信北角馬寶道德興隆賣緊四蚊一件嘅煎牛肉包會比佢做得更出色。


最後送上嘅係上海炒年榚,加入左冬菇絲、肉絲、黃芽白同白菜。年榚軟硬適中,可以意大利文al dente黎形容,即係外軟內煙韌但唔會黏牙。食完之後碟上都無多餘油出現,都算合格啦。
上海炒年榚 - al dente






總括今晚晚餐,食物質素好壞參半,醉雞的確令人相當醒神,但小籠包同牛肉餅就真係比較失望。 相信以後係將軍澳返工嘅日子,若果要再食上海菜,霞飛都可以放得比較後一啲啦,因為隔離商場有間質素比較穩定嘅連鎖上海菜品牌可以選擇。

沒有留言:

張貼留言