2014年2月21日 星期五

係The Pudding 入面無人食pudding,咁食乜?

那次happy friday night 同幾位朋友完成左神聖活動之後就去食甜品吹下水,今晚朋友B 出動左佢嘅私人座駕載我地出發!

上到車之後大家話不如去大坑。大坑近年多左好多中價至貴價食肆,但傳統老店就買少見少。自從2013年10月我最愛嘅肥媽 光華士多關門後,我好似都已經無再落大坑食野啦。

既然咁耐無去,就一於去大坑望下而家搞成點啦。

落車之後,大家行到 布朗街 同京街交界,見到小甜谷已爆,Lab made又排曬隊,朋友仔話不如去康記食粥...都好喎! 果晚得十度左右,食粥暖下胃都幾好架! 但大家又忽然發現有間野叫做 The Pudding - Nouveau,朋友仔話呢間野之前淨係叫 The Pudding, Nouveau係未見過嘅,至於有咩分別呢? 唔好理啦,一於入去試試先啦!

舖面好細,大約只有6張檯左右但佢都有放幾張擺街邊,裝潢睇落簡單以黑白色為主。開放式水吧可以睇到甜品準備過程,雖然環境狹窄但感覺仍然舒適。





 The Pudding - Nouveau 唔只賣甜品,佢亦有各種coffee,all day breakfast, croissant 同eggs benedict 等熱食,不過有時限! 夜晚8點後就只有甜品啦。

坐低之後睇下menu,餐牌主要分為五大類- waffle,yogurt,特色甜品,刨冰及意式煙燻奶凍 Smoked Panna Cotta,另外仲有幾款特色飲品。服務員同時亦有禮地表示唔會再有Yogurt 供應。


睇menu 最興就係話圖片只供參考,睇下d 相又真係影得幾靚,搞到大家都有d 間歇性選擇困難...

我就當然抱住一個測試心態,一於就睇下佢個Apple Crumple 做成點先! Apple Crumple有幾個考手功之處:第一當然係佢煮蘋果嘅手勢,第二就係佢Crumple 部份搓得如何。另外朋友仔就order 左 lemon parfait, souffle 同埋另外兩杯特飲。

等食物出現期間,我就手痕上網搵下關於呢間小店嘅資料,最後得知原來佢係under 一間叫 Lassana concept Limited,Lassana concept係由本地一班飲食界專家而開嘅公司,旗下有 Cafe Spade by Lassana 以及 Express Bar by Lassana,主要都係賣甜品同咖啡。
咦?! 咁係咪連鎖店?! 會唔會連d 食物都係copy and paste,毫無靈魂可言?! 諗多左,驚一驚... 無幾耐野食就黎到啦!


估佢唔到竟然係Apple Crumple率先到場,睇落crumple 色水比較深,雲呢拿雪糕球上被灑上少許焦糖漿,另外再加上浸過糖水嘅焗蘋果片同薄荷葉。成個presentation 攞曬分,但食落係點呢? 各位朋友仔一齊開動啦,齊齊分享一齊比d 意見啦喂

正如我早前提過,我係雲呢拿雪榚嘅fans,我今次亦唔例外先試雪糕球。cream 嘅奶香鮮味充足而且唔會死甜,入口溶嘅速度比較快,加上慢慢散發嘅Vanilla 味...我即刻望清楚d 先!! 咦! 有Vanilla seed!!! 咪住,究竟佢係咪大牌子嘅現成雪糕定係自家製呢?! 我馬上轉身問下店員,店員自豪地回答:「雪糕係我地自己整架」

wow! 真係估佢唔到。

試完雪糕就繼續食落去,crumple質感比較乾及散,似乎是over bake左。因為我預期佢個質感係比較濕潤但係粒粒分明。對於呢個質感,淨食好似感覺麻麻地,一於連埋蘋果一齊食。蘋果加左黃糖、肉桂粉及荳蔻粉一齊煮,甜度適中,連埋crumple一齊食嘅感覺都仍然覺得比較乾身,最後將雪糕,crumple同蘋果一齊食,味道同口感終於似樣了!  因為雪糕嘅甜同濕潤加上較乾身crumple 及不太甜嘅蘋果,層次感立即出現曬。

試完Apple Crumple,送上嘅就係lemon parfait。我本人好鐘意食檸檬批,記得初訪英國時女友帶我去borough market食完街頭小食後我都唔放過同場嘅lemon pie,好酸不過同甜味剛好balance,呢個味道我永遠都記得係幾咁醒神同清新。 今晚個lemon parfait同menu 圖片堅係有分別喎... 少左個拉糖花裝飾! 我覺得好重要架,因為拉糖花都要少少技巧,亦都好影響成個presentation,少左個糖花,成個product 即刻平面曬... 扣分。

我記得英國電視節目Baking Mad 入面嘅甜品大師Eric Lanlard曾經講過:「放係碟上嘅所有items 唔應該只係for presentation,仲應該係有佢嘅作用。」

今次碟上面有raspberry(覆盆子),另外有raspberry sauce...所以我決定先試一啖係無sauce,睇下佢個lemon cream cheese 打成點先,然後再連埋raspberry sauce品嚐佢本身個設計。

Lemon cream cheese打得唔錯,檸檬酸味適中,唔會嚇怕非檸檬愛好者。加上質感企身得軟滑,配上微暖且鬆脆嘅酥皮,raspberry 嘅果汁中和返個配搭...我都幾鐘意! 之後再加埋個raspberry sauce,可以令到檸檬酸同覆盆子嘅甜係口腔入面撞黎撞去,幾有趣嘅味覺。

最後送上就係Vanilla souffle,Vanilla 味充斥住成張檯,而且焗得好高,證明打得足夠空氣入內。souffle頂微微焗焦部份特別香口,可以同下層比較輕身嘅部份成一個對比,要分開黎食。對於呢個souffle我就無乜評語,因為我自己本身對souffle 興趣不太大。但佢唔會太甜同膩係我欣賞佢之處。

大家努力食完三款甜品後,服務員都有主動為我地提供清水,雖然店內環境比較狹窄,但服務員仍然有禮及盡力為我地服務值得一讚,而且仲無趕我地走,由得我地慢慢傾計。

傾計期間我亦都留意到大部份甜品都係由店內年輕師傅即場製作,唔怪得質素都不錯。我早前所擔心嘅連鎖店食物質素可以鬆一口氣了。

2 則留言:

  1. 個lemon parfait真係好好味=}
    無大店果種假檬味 raspberry又唔會酸得太假
    食得出係用心製作

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個lemon cream 真係打得超好
      其實睇佢個食物配搭同味道平衡已經可以知佢嘅level
      佢可以唔同part 有唔同程度嘅濃淡味
      即係好似lemon cream 唔甜,但檸檬味同酸會比較突出,而raspberry 又會甜得黎做到個平衡!

      刪除